2013. augusztus 27., kedd

27,003 E km

Ez a csúfság is megesett: egyrészt nem jutottam hozzá, hogy naplózzam időben a futásteljesítményt (olajcsere? :)), de még annyira álmos is voltam a konkrét szeptemberi reggelen, hogy simán lekéstem a pillanat. Ezért most retrospektív a poszt, augusztus végi a kép, azóta már újabb haccá km összejött.
Volt más is bringafronton, hó közben szétesett a kerék! A hátsó mondjuk eleve többet kap a mindennapi harcban, nem csoda, hogy ez adta meg magát először. Mókás volt a tünet: minden fordulatnál egy kalapálás.
Mondom biztos egy kis nyolcas keletkezett, majd kihúzzuk belőle, ha ráérünk. Nos hazafele már elég durván ütött, meg kell nézni. Fényképet nem csináltam, pedig jól nézett ki, a felni pereme elkezdett leválni. Úgy elvékonyodott a pár tízezer km után, hogy a 3,5 - 4 baros gumi elkezdte leválasztani. A mákom így utólag az volt, hogy jó irányban kezdett leválni, mert ha ez egy fékezéskor szembenéz a fékpofával az elég hangos lett volna...
Gyorsan soppoltam egy olcsóbb, de még értelmes minőségűnek tűnőt, és elég hamar fel lett téve. Azóta szolgál, reméljük hasonló időtartamig!

Nincsenek megjegyzések: