2012. június 28., csütörtök

Helyzetjelentés a kertből kémény előkészítés közben

Ma itthon lehettem. Ilyenkor mindig nagyon elhatározom, hogy tényleg semmit se fogok csinálni. Tegnap estig így is volt, csak aztán beszéltem a kéményessel és megváltozott az életem. :) Mostanra eljutottam oda, hogy már inkább örülök, mikor valamelyik mester gyors időpontot mond egy melóra. Ilyenkor látszólag semmire nincs idő, de ugye annál hamarabb a végére jutunk a dolognak.

Úgyhogy ma mégis ástam angolaknát (komolyan gondolkodom rajta, hogy szerzek egy Union Jacket és kibélelem vele), átlőttem a széldeszkát, és kibővítettem a szűk lyukat. Ami betonból van. Mármint amiben a lyuk van. Na mindegy. Kedden jön a pénztárcám ellensége, aki gyönyörű fémtornyot épít a hátsó falra. Nagyon jó lesz.

De azért pihenni is kell, és mivel sok eső volt a napokban, szépen kivirult a kert. És nemcsak a gaz! Mostanra látszik, hogy azért nemcsak locsolni és gazolni és kapálni és kötözni fogunk, de enni is. Következzék tehát néhány vidám fotó a rákoshegyi farmvilleből:

Holnap évzáró és sütögetés este. Szombaton meg az immáron hagyományos hétvégi betonozás. Jó lesz. Mikor kész lesz...

Nincsenek megjegyzések: