2010. október 24., vasárnap

Döntőrakásoló

Szamos már túl volt az igazi teszten a láncfűrészét illetőleg. Előzőleg én is kinyírtam az utcán végre az útban lévő parazita fát, de az igazi tehertétel még hátra volt.
Jövőre úgy néz ki, épül Fater része a kisház helyén, és egy kis kiülős terasz is lesz előtte. Igazából úgy gondoljuk, hogy mivel mindkét konyha ablaka ide nyílik, kézenfekvő, hogy mikor lehet, kint fogunk dumálgatni, meg kajálni. Már csak két dolog van (volt) útban: kisház (1db) és 20 éves diófa (1db). Sokat agyaltam, hogy lehetne megmenteni a diófát, nem megy sajnos. Majd ültetünk másikat, úgyis szeretnék jópár fát a jövőben.

Nos, a leltár mára a kisházra redukálódott, remélhetőleg idén még azt is eltakarítjuk szépen. Node a diófa... Kb. 6-7 méter magas, ereje teljében lévő fa. Mint utóbb kiderült, törzsének átmérője több, mint negyven centi, mert egyben nem érte át a frissen vásárolt halálosztó Makita.
Megmondom őszintén fáztam tőle. 3 méterre a ház csatornával, konyha ablakkal. Ráadásul pont felé dőlt az uralkodó szélirány miatt.
Úgy voltam vele, hogy ki kell dönteni, fizetni nem fogok érte. Majd nem kapkodunk, mindenre odafigyelünk és akkor menni fog.



Nos, túl vagyunk rajta! :) Fél tizenegykor kezdtünk, fél kettő felé vége volt szegénynek. Igazából egyetlen izgalmas pillanata volt, mikor három méter magasan egy olyan negyven kilós darabot bontottam a fejem mellett és elsőre nem arra szándékozott dőlni, mint ahogy mi gondoltuk. Azért végül arra ment. :)

Estére nagyrészt fel is daraboltuk, majd pedig megépítettük Kisgömböc II.-t. (™ Szamos).
Ma már az aranyeső maradékát, a szemétdombot, meg a kisebb dióágakat nyelte iszonyatos iramban. Még van egy 3-4 órányi égetés és sima a placc. Várhatóan a szünetben már a kisház kipakolása és bontása lesz a műsor. Ha az is megvan, idén már nincs dolgunk.

ui.: Jön!Jön!Jön! Kerítés gigaposzt 2010! :)
ui2.: Nyuszi telefonja a konyhából vette a lényeget a koszos ablakon át, koszos objektívvel, sötétben és remegő kézzel. És még konvertáltam is...

1 megjegyzés:

szamos írta...

Úgy látom volt még karatés halálrúgás is :D :D

Amúgy tegnap én is megadtam 2 szilvának, meg egy körtének, fűrészelős idő volt no... :)