2013. február 23., szombat

Eccerűsíccsünk akkó!

Elpusztult bizony.

Bírom mikor konvergálnak a szinergiák a webkettőbe. Van ez a Twitter ugye. Az ilyen lusta önkifejezőknek, mint én, aki már a blogírásra is ritkán veszi rá magát, igazi áldás. Aztán pár éve, hogy majd én akkor majd így migrálok a Posterousra a Blogspotról.. :)


Mekkora tipikus már, hogy egyszer csak akkor a kismadár lenyeli a Posteroust és akkor így jól becsukja. Van hozzá backup gomb, utolsó fejlesztésnek. Legalább az egyedi oldalakat le lehet szedni egyben. A posztok meg ugye automatikusan mentek ide is.

Mivel nem valami nagy a posztfrekvenciám, gondoltam akkor vissza is jövök a blogspotra. Már közben látom van magyar domain is, meg ilyen jó ajaxos egyszerű(nek kinéző) szerkesztője is van.
Közben már érződik a tavasz, most már abszolút tuti, hogy lesz sok téma posztolni. Úgyhogy ha már utána néztem, mi a stájsz itt a Blogspoton, meg is reformáltam az egész megjelenést. Világosabb, egyszerűbb. Olyan ez, mint zuhanyzás után. Utálsz elindulni csinálni, de sose bánod meg! :)

Nincsenek megjegyzések: