2012. július 14., szombat

Qdarc

Hát ennek is el kellett jönnie. A ki tudja hány tízezredik forgalomban eltöltött km után megfutamodtunk. Ilyenkor nyáron mindig mehetnékem van, egy-két 100 feletti túrát mindenképp össze kell hozni, jó nézni a térképet utána, hogy hű mekkora durva már! :)

Tegnapra el is volt határozva, hogy csinálunk egy déli kört Pest alatt: Vecsés, Gyál, Ócsa, Bugyi, Klacháza, Ráckeve, aztán a szigeten vissza Taaksonyig, aztán Haraszti, Soroksár és már otthon is vagyunk. Bő százas.

Na hát már rosszul kezdődött, hétköznap eleve nagyobb a forgalom, míg kijutunk a városból ilyenkor az mindig kritikus. A hangulat megvolt már a reptér mellett is, ugyan kerékpárút féleség van Vecsés irányába, de balról a négyes bvezetője, jobbról meg a vonat. Kommunikálni csak kézzel, akkor a zaj.

Idáig még egész jól elvergődtünk, még Vecsés mögött is valahogy de akkor jött a fekete leves: két percenként böszme kamionok és állandóan siető pedagógus vénájú kisárúszállítók. Nem tudom amúgy, hogy ezek tényleg végig gondolják-e, hogy hullát gyártanak épp vagy miért jópofa leszorítósdit játszani. Mindenesetre már nem rajongom az ilyesmit a könyököm óta...

Nos az i re a pontot egy kiskutya tette fel, mikor is Zsófiról nem akart lekopni kilómétereken át. Ésmivel vérszomjas ragadozónak tűnt mind a 17 dekája és 30 centis hossza, az idegeink szépen kezdték felmondani a szolgálat. Nagy nehezen lekopott, közben megnéztem a GPS-t jó felé megyünk-e de aztán egy iszonyat keskeny részen egyre fokozódó kamionforgalomnál egyszereűen beszüntettem a próbálkozást. Ha valami nem nyújt élvezetet azt nem csináljuk ugye ha nem muszáj. Úgyhogy szégyenszemre hazatekertünk, a százból lett egy harmincas és gazdagodtunk egy tapasztalattal, hogy ez az útvonal nem megfelelő...

Okkulásul az ominózus helyszín, csak szuicid kerékpárosoknak ajánlom, hamar célhoz érnek...

Kudarcucc nagyobb térképen való megjelenítése